Informatii utile

Intrebari frecvente (FAQ)

01. Ce servicii oferiti?

Oferim o gama completa de servicii pentru dezvoltarea de noi modele de imbracaminte pentru barbati si dama: de la design la etapa intrarii in productie, cu completarea intregii documentatii (schite fashion si tehnice, dosar tehnic – desen vectorial, tabele si date de marimi, detalii de fabricatie si consumuri de materiale); de asemenea putem estima cantitatea de materiale necesara si costurile.

Oferim servicii individuale si pentru:

  • CONSTRUCTIE TIPARE – dupa poza, schita sau produs etalon
  • DIGITIZARE – a tiparelor de carton si hartie
  • GRADARE – cu tabele si tabel de marimi standard sau personalizat
  • INCADRARE – potrivirea pieselor de tipar pe tesatura pentru un consum cat mai mic in croire
  • PLOTARE

Asiguram si modificarea tiparelor electronice, transmise in formatul .dxf.

02. Cat costa constructia tiparelor si realizarea prototipurilor pentru modelele mele?

Din cauza varietatii mari de produse si materiale cu care lucram, nu putem avea un pret standard pentru cererea dumneavoastra. Totusi in lista de preturi, puteti verifica sumele minime si maxime pe care le solicitam pentru o categorie particulara de produse. Pentru o cotatie exacta trebuie sa analizam schite, imagini sau dosare tehnice a produselor. Pentru o cotatie gratuita, puteti sa ne trimiteti aceste informatii pe e-mail.

03. Oferiti revizuiri pentru produse existente?

Da, putem analiza ideea dumneavoastra si putem raspunde la toate intrebarile primite.

04. Asigurati productia?

Da, atelierul noastru poate produce mostre si comenzi mici (de la 1 la 500 bucati). Avem si parteneri pentru comenzi mari pentru a veni in intampinarea tuturor nevoilor dumneavoastra.

05. Puteti sa ne ajutati cu identificarea furnizorilor sau consultanta in alegerea materialelor?

Incercam sa gasim cel mai bun furnizor pentru fiecare proiect de care ne ocupam. Daca un material – diferit de ceea ce furnizorii nostri pe termen lung pot furniza – este necesar pentru proiectul dumneavoastra, vom face tot ce sta in puterea noastra sa gasim furnizorul potrivit. Inainte de a va planifica proiectul, trebuie luat in considerare si ca identificarea furnizorilor de obicei solicita timp.

06. Cum sa comand un tipar pentru un model pe care doresc sa il produc?

Mai intai trimiteti-ne pe e-mail o poza sau o schita si va vom raspunde cu oferta de pret si durata pentru productie. Dupa aprobarea ofertei – trimiteti-ne informatiile pe care le aveti legate de model sau modelul etalon daca acesta exista, prin curier. Vom dezvolta tiparul in marimea de baza si il vom trimite la cusut la producatorul dumneavoastra sau il vom fabrica pentru dumneavoastra.

07. Care este procesul realizarii tiparului?

Construim modelul in sistem de proiectare Lectra pentru imbracaminte avand un nivel de acuratete ridicat. Verificam tiparul, daca este necesar, prin realizarea acestuia din tesatura de test. Producem apoi un prototip de testare a modelului care ii ajuta pe clientii nostri sa-si inteleaga mai bine modelul si sa faca ajustarile finale. Apoi producem monstra din materialul specific din care va fi produs modelul. Acest al doilea prototip va reprezenta prototipul de baza pentru productia de serie.

08. Oferiti monstrare nelimitata, pana primim varianta finala a modelului nostru?

De obicei una sau doua monstre sunt suficiente pentru finalizarea produsului, si sunt incluse in oferta noastra. Desigur exista proiecte/clienti pentru care se depaseste acest numar. In aceasta situatie taxam doar modificarile de tipar si costurile de manopera, pentru fiecare mostra in plus.

09. Cat dureaza realizarea unui model si cum este livrat?

Durata de realizare a unui model este de la 1 la 4 zile in functie de complexitate si gradul de incarcare a echipei noastre. Daca exista sistemul CAD tiparele sunt trimise electronic in formatul solicitat de producatorul dumneavoastra. In cazul absentei acestui sistem tiparele sunt transmise pe hartie prin curier. Toate comenzile intra in productie in saptamana urmatoare pornind de la data receptiei materiei prime si accesoriilor.

10. De ce sa folosesc serviciile de incadrare?

Utilizarea sistemelor CAD in productia textila este necesara in mare parte deoarece costul produselor depinde de costul materialelor folosite. Utilizand serviciile de incadrare prin sistemele CAD veti salva multi metri de material si veti avea o situatie clara a materialelor folosite. Pretul acestui serviciu este mult mai mic decat economiile de material facute.

11. Cum se face plata pentru servicii?

Se elibereaza factura fiscala. Societatea este inregistrata pentru TVA. Pentru clientii B2B inregistrati pentru TVA in UE nu se percepe TVA. Serviciile se platesc prin transfer bancar.

12. Cand se platesc serviciile?

Percepem avans pentru proiecte noi. Dupa mai multe comenzi, cu contract comercial semnat, veti beneficia de un termen de plata de 15 zile. La ultimul ordin de fabricatie si livrare se va achita intregul sold. Clientii suporta costurile de livrare.

13. Ce limba vorbiti?

Vorbim romana, engleza, franceza, italiana.

14. Suntem din alta tara. Cum putem lucra impreuna?

Cu tehnologiile de astazi, suntem in contact permanent cu clientii nostri prin email, telefon, Skype si Team Viewer. Avem sediul in Uniunea Europeana si trimiterea sau primirea mostrelor este posibila oriunde in Europa in cateva zile. Fie ca produceti hainele in tara dumneavoastra sau doriti ca modelele sa ajunga cat mai repede la producatorul din alta tara puteti sa ne cereti prin email sa le realizam sau sa le gradam pe marimi, cat si sa le incadram pentru sistemele CAD/CAM si putem livra oriunde pe glob.

error: Content is protected !!